Таны бодисын солилцоог эрчимжүүлэх супер хоолны дэглэм

Энэхүү хоолны дэглэмийг баримталснаар бодисын солилцоо сайжирч, ходоод сунадаггүй, зөвхөн өөх тос арилдаг, үр дүн нь тогтмол мэдэгддэг. Энэхүү хоолны дэглэмийн дараа та эрүүл зөв хооллолтыг баримтлах хэрэтэй шүү!

  • 2-оос 3 цаг тутамд 100 – 250 гр хоол хүнс идэх ёстой
  • 16:00 цагаас хүртэл АШИГТАЙ НҮҮРС УС: төмснөөс бусад бүх ногоо
  • 12-оос 14 цагийн хооронд жимс идэх. Усам үзэм өдөрт нэг удаа идэх нь илүү үр дүнтэй. Оройд бол бэрсүүт жүрж идээрэй. Үр тариа : Будаа, сагаган, зэрлэг бор будаа, үр тарианы талх, хатаасан жимс : 12 – 14 цагийн хооронд 5 ширхэгээс ихгүй иднэ.

  • 16:00 цагаас хойш зөвхөн уургийн л хоол хүнс иднэ. Огт нүүрс ус хэрэглэж болохгүй. Жишээ нь : тахиа, загас, үхрийн мах, бяслаг, далайн хоол, өндөгний цагаан зэрэг. Дээрх бүх орц нь бодисын солилцог хурдасгадаг нүүрс ус бус уураг агуулсан хүнс юм.
  • Оройн хоол таныг унтахаас 3-4 цагийн өмнө байх ёстой гэдгийг мартаж болохгүй. Ер нь хамгийн багадаа 1000 ккал идэх хэрэгтэй.

Дээрх заавар нь таны юу идэж болох болон болохгүйг зааж өгсөн бөгөөд хамгийн энгийнээр бол оройн 4 цаг хүртэл нүүрс ус хэрэглээд 4-өөс хойш огт нүүрс ус хэрэглэхгүй байх юм. Мөн нэг удаа хоол идэхдээ 100 – 250гр л хоол идэх ёстой гэдгийг огтхон ч мартаж болохгүй шүү.

Total
243
Shares
Төстэй мэдээ
error: Мэдээлэл Хуулбарлах Хориотой !!